"Pentru cel care se roaga neincetat lumea intreaga devine biserica"Avva Siluan















luni, 31 ianuarie 2011

Ganduri de bine...


Imi cer scuze ca nu am mai postat de ceva vreme,dragele mele,am fost asa de prinsa cu multe lucruri plus ca mai sunt cateva zile si cu ajutorul lui Dumnezeu familia noastra se va mari.Bagajelul de maternitate e pregatit de la cel mai mic lucrusor pana la cel mai important,emotii nu prea am doar o stare de nerabdare sa trec cu bine de momentul nasterii si sa-mi tin fetita in brate.
Am o stare de bunadispozitie desi cam toata sarcina am fost putin mai irascibila,deh...se spune ca din cauza hormonilor..:d,sunt energica,si caut sa-mi ocup mereu timpul cu lucruri frumoase.
Acum acord atentie unor lucruri care poate inainte nu ma interesau asa mult:gatesc mai cu placere,admir zapada pufoasa cand se asterne,ma bucur de razele timide ale soarelui iarna,de cantecele pentru copii pe care le ascult cu Iustina,de parfumul imbietor al unei flori...
Voi reveni cu postari peste cateva zile!Sa ma purtati si pe mine in rugaciunile voastre sa nasc cu bine:)!

Mari
Doamne ajuta!

4 comentarii:

  1. Maicuta Domnului sa va acopere cu Sfant Acoperamantul sau! Nastere usoara si bebelusa sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti ajute Maica Domnului sa treaca totul cu bine, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nastere usoara!Dumnezeu sa te binecuvanteze

    RăspundețiȘtergere