"Pentru cel care se roaga neincetat lumea intreaga devine biserica"Avva Siluan















luni, 8 martie 2010

Ce mai purtam?Idei pentru primavara...













Iata cateva idei pentru aceasta primavara de plovarase,bluze,fuste,esarfe mai toate tricotate.Nu neaparat pentru ca se poarta ci pentru ca sunt frumoase si daca esti indemanatica le poti face chiar tu.Nu uitati de concurs,va astept pozele pe adresa de email ghineamarinela2002@yahoo.com!Eugenia,am primit mailul tau si iti multumesc pentru promptitudine :)!

4 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult fusta neagră cu floricele, dar nu mă lămuresc: şi fusta etricotată, sau numai florile?

    RăspundețiȘtergere
  2. si fusta e tricotata:)Descriere: Fusta verde cu flori aplicate, din melana, de toamna-iarna-primavara, tricotata de mana, unicat; in talie are elastic, deci circumferinta este reglabila.
    Dimensiuni: 74 x 72 cm (talia x lungimea)
    Pret: 150 RON.am gasit aceste modele pe site ul acesta http://simona.cevamarunt.ro/page/2/.O sa pun pentru Diana cateva poze sa o vezi mai bine.te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. :d bine pretul este mai ridicat deoarece este facuta manual.Intr-adevar este deosebita dar cred ca cele care va pricepeti sa tricotati o puteti lua ca model.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc! Înainte să citesc comentariul tău stăteam şi mă uitam ca viţelul la poarta nouă la detaliile fustei şi nu înţelegeam de ce nu le-am văzut prima dată. Hmm, poate dacă ai fi postat zilele trecute fusta asta nu mi-aş mai fi făcut "cadou" de 8 martie un telefon. Poate...

    RăspundețiȘtergere