"Pentru cel care se roaga neincetat lumea intreaga devine biserica"Avva Siluan















joi, 11 martie 2010

Maramuresul de vis...

Nu este vineri dar suntem pe aproape:).Nu stiu daca maine voi mai avea timp sa postez ceva(sunt cam ocupata)asa ca va scriu acum cate ceva despre alte doua manastiri din Maramures:Barsana si Dorna Areni.O sa pun cateva poze si de la schitul Rarau si de la cascada Cailor.La Barsana se simte o liniste asa mare,,conditiile de cazare sunt foarte bune iar curtea manastirii este incredibil de mare si asa frumos aranjata ca intr-o geometrie perfecta.:)La Rarau am fost si ne-am inchinat la Icoana Maicii Domnului Facatoare de minuni,si un parinte chiar ne-a marturisit ca se petrecuse de curand o minune cu o doamna care era paralizata,si apoi a plecat acasa pe picioarele ei dupa ce s-a rugat la Icoana:).La Dorna Areni maicile au fost atat de ospitaliere cu noi,am ascultat sfanta Liturghie si unii din pelerini chiar au cantat alaturi de maici la strana...Nu pot sa descriu in cuvinte ce emotii ne-au incercat,cat de mult ne-a bucurat vederea ce am vazut.Pastrez in inima amintirile acestea frumoase si va impartasesc si voua putin din ele:).Sper ca v-am convins ca merita sa vizitati Maramuresul(obligatoriu vara cand sunt multe flori)macar o data in viata.Doamne ajuta!Nu uitati de concurs.Inca astept pozele voastre pe adresa de email ghineamarinela2002@yahoo.com.Data limita este 15 martie:)












>

Un comentariu: