"Pentru cel care se roaga neincetat lumea intreaga devine biserica"Avva Siluan















miercuri, 28 aprilie 2010

Lucrusoare pentru fetite...

Pentru ca vine vara si eu sunt adepta fustitelor si rochitelor(cand este cald asa imi place sa-mi imbrac fetita deoarece mi se pare mult mai frumos si feminin),am cautat si am gasit pe net niste modele foarte frumoase.Sa stiti ca doar la unele sare pretul de 20-25 de lei in rest sunt accesibile:)si cred ca o sa comand si de pe net ceva,in magazine mi se par destul de ridicate preturile.
Pentru fetita mea cumpar body-uri simple sau cu model din Real-sunt calitative din bumbac si ieftine deasemenea gasesc acolo si bluzite sau costumase dragute si ca pret si ca modele.Mai este un magazinas micut cu preturi de fabrica langa casa de unde obisnuiesc sa=i cumpar palarioare,caciulite etc(preturile variaza intre 4 lei-12 lei).Sincera sa fiu i-am cumparat de doua ori de la magazinele Z dar au preturi foarteee piperate,doar daca imi place mult ceva cumpar in rest ii iau lucrusoare acceptabile dar totusi calitative(sa speram ca vor ramane si pentru ceilalti copilasi:)
Ce ziceti?Asa-i ca sunt frumoase lucrusoarele pentru copilasi?:)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu